معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

کلمات کلیدی

تقویم رومیزی 99

دکتر مهدی خلیل مقدم

کسب درآمد نجومی – به روش رونالدو

خرید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

زندگینامه دکتر مهدی خلیل مقدم

درباره دکتر مهدی خلیل مقدم

خرید اینترنتی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

تجربیات علمی و عملی مهدی خلیل مقدم

مهدی خلیل مقدم

دکتر مهدی خلیل مقدم جراح زیبایی

خلیل مقدم

محصولات خانگی اقساطی

تمامی محصولات با لیبل ضمانت حافظه پرداز دارای گارانتی مادام العمر

گرمسیری

کولر گازی دوو – اینورتر

کمپرسور اینورتر و کمپرسور T3

دل های مختلف کولر گازی T3 مناسب مناطق گرمسیری

Wash In Wash مدل SWM-842

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو DES-2915MW

اسپرسوساز و کاپوچینو دلونگی مدل EC850M

خرید ادکلن ماه تولد – عطر مخصوص ماه تولد

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

بیست تو بیست مرکز عطر و ادکلن

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا

پیش فروش لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی یخچال در تبریز

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

پیوندها

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما (یخچال هیمالیا ) Himalia

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا ( یخچال هیمالیا ) یکی از پرطرفدارترین و ارزانترین دوقلو(یخچال دوقلو در ایران) می باشد که قبلا شرکت هیمالیا با نام یخچال و فریزر دوقلو مدل پانوراما پلاس و پانوراما معمولی در بازار عرضه کرده بود که الان کلا تمامی امکان مدل یخچال فریزر دوقلو پانوراما پلاس و پانوراما در یخچال و فریز پانوراما پلاس یکی شد و دیگر پانوراما خالی تولید نمی شود و از این به بعد با نام یخچال و فریزر دوقلو پانوراما پلاس تولید و روانه بازار می شود. که در سایت انتخاب کلیک به عنوان نماینده اصلی شرکت هیمالیا (شرکت پرتو سرد توان) میتوانید به راحتی و با خیال آسوده خرید نمائید.

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما Himalia panoram یکی از جدیدترین محصولات گروه صنعتی هیمالیا می باشد. 

شرکت هیمالیا این مدل را در دو رنگ سفید چرمی و نقره ای تولید کرده است اما بعضی از سایت ها این محصول را به اشتباه با نام پانوراما پلاس در اینترنت منتشر کرده اند که باعث گمراه شدن مشتری می شود.

با وجود اینکه تازه وارد بازار ایران شده طرفدارهای زیادی در بازار و البته بین مصرف کننده ها دارد که یکی از دلایل این محبوبیت میتوان به داشتن امکانات خوب و قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای معتبر در بازار از جمله: یخچال های ال جی یخچال های سامسونگ وارداتی ذکر کرد. 

همچنین در گروه و برندهای داخلی همچون: یخچال و یخچال های فریز اسنوا و یخچال های فریزر و دقلو دوو DAEWOO و غیره اشاره کرد.

محصولات هیمالیا به پیش خرید اضافه شد و به زودی موجودی فیزیکی از طرف شرکت تامین میشود.

اگر به دنبال یک یخچال فریزر مناسب دوقلو هستید تا ضمن رفع نیاز به فضای بیشتر، از امکانات مدرن یک ساید بای ساید استفاده نمایید، فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما را به شما معرفی می نماید.

یخچال فریزر پانورامای هیمالیا(Himalia) دارای دستگیره ‌های بلند و براق فلزی هست، این دستگیره‌ها به زیبایی محصول کمک شایانی کرده است.

همچنین بر روی کابین یخچال قسمتی به نام ‌هوم بار قرار گرفته است، بر روی کابین فریزر هم آبسردکن متصل به یخساز اتوماتیک و آب شهری تعبیه شده است.

هیمالیا مدل پانوراما از سیستم نوفراست یا بدون برفک در هر دو قسمت یخچال و فریزر استفاده کرده است.

شرکت هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن سابقه موفق و موثر در عرصه تولید لوازم خانگی (یخچال و فریزر) توانسته سهم بسزایی در تولید ملی داشته باشد.

از مهمترین مزیت های رقابتی شرکت هیمالیا می توان به توجه به طراحی روز دنیا در محصولات، دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت AEG آلمان و استفاده از استانداردهای اروپایی اشاره نمود.

 

مزایا و معایب یخچال هیمالیا

 بار خانگی Home Bar یخچال هیمالیا

با این درب شما می توانید به آسانی بدون باز کردن درب، به داخل یخچال دسترسی داشته باشید . این درب سرعت دسترسی را به شما هدیه می کند.

 

Twin Cooling Plus

به وسیله این تکنولوژی و طراحی منحصر به فرد شما می توانید به دلخواه خودتان حتی کل محصول را تبدیل به یخچال کنید یا حتی می توانید از فریزر به تنهایی به عنوان یخچال استفاده کنید. شما می توانید یخچال یا فریزر را حتی به تنهایی خاموش کنید.

 

تنظیم کننده رطوبت Moisture Balancer

محفظه های جامیوه ای یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا این امکان (این محفظه تازگی را به شما هدیه می کند) را برای شما فراهم می کند تا با تنظیم رطوبت محفظه ها بتوانید میزان ماندگاری میوه ها یا سبزیجات را تا دوبرابر افزایش دهید.

 

(AVP Technology (Anti-Virus Protection

تکنولوژی AVP سلامتی را به خانواده شما هدیه می دهد. این محصول با تولید اوزون در زمان های مناسب درون محفظه یخچال باعث می شود تا از رشد باکتری ها جلوگیری کند و عدم رشد باکتری های مضر ضمن ایجاد سلامتی در خانواده شما باعث می شود مواد نگهداری شده در محفظه یخچال تا دوبرابر تازه تر بماند.

 

(Auto ICE Maker (Easy ICE Access

یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما به صورت اتوماتیک برای شما یخ تولید می کند.

از مشکلات محصولات قدیمی نداشتن یخ به ندازه کافی و در زمان مناسب بود.

لذا این محفظه به صورت اتوماتیک برای شما به اندازه زیاد یخ تولید می کند تا در زمان مناسب به اندازه کافی یخ داشته باشید. محفظه Easy Ice Access برای شما آسایش را هدیه می دهد.

 

(LED Plus (Optic Plus or Super Optic

روشنایی این محصول به گونه ای طراحی شده است تا ضمن روشنایی یکدست، نور در تمامی محصول به صورت یکسان منتشر شود.

طراحی منحصر به فرد این روشنایی آرامش و زیبایی را به  محصول شما هدیه می دهد.

 

Vita Fresh Plus

محفظه ویتا فرش (Vita Fresh) کمک می کند (مواد غذایی سالم را تا 2 برابر تازه نگه می دارد) غذای سالم 2 برابر طولانی تر تازه بماند، این محفظه دارای دمای پایین حدود صفر درجه سانتی گراد می باشد و برای نگهداری بهداشتی ماهی و گوشت می باشد و همچنین بهترین شرایط برای نگهداری مواد غذایی فراهم می کند.

این محفظه قابلیت این را دارد که با تنظیم درجه توسط شما تبدیل به جامیوه ای جهت نگهداری میوه جات و سبزیجات شود.

  • علی صابری
  • ۰
  • ۰

ماشین لباسشویی دوو مدل Dwk-Pro82SB

لباسشویی دوو سری ذن پرو مدل Dwk-Pro82SB

شرکت دوو (Daewoo) در ادامه تولید لباسشویی های هوشمند خود، از سری لباسشویی های حرفه ای و مدرن با نام ذن پرو (ZenPro) رونمایی کرد.

لباسشویی دوو سری ذن پرو مدل DWK-PRO82SB جزء دسته بندی سری ذن و جز محصولاتی تحت عنوان کلی تر مجموعه White Land در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک عرضه می گردد.

طراحی بسیار زیبا و عملکرد بالای این دستگاه ها، آنها را در میان کاربران بسیار محبوب کرده است.

در این سری لباسشویی ها، انواع برنامه های شستشو گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری نام برد.

استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

از دیگر مزایای لباسشویی های سری ذن پرو می توان به مصرف پایین انرژی در آن اشاره کرد. گرید انرژی این محصولات +++A است، بدین معنا که تا 35% صرفه جویی در مصرف انرژی در این دستگاه ها لحاظ شده است.

 

معرفی لباسشویی ذن پرو مدل DWK-PRO82

ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل PRO82SB، دارای حداکثر دور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد. این مدل لباسشویی دوو دارای برنامه ی شستشوی Quick wash می باشد که در 19 دقیقه می توانید بهترین تجربه ی شستشو را داشته باشید.

سیستم ضد چروک این لباسشویی برای جلوگیری از چروک شدن و در نتیجه راحت تر اتو شدن لباس ها می باشد.

لباسشویی PRO82SB دوو دارای 14 برنامه ی متفاوت شستشو می باشد که موجب می شود شما بهترین برنامه را برای شستن البسه ی خود انتخاب کنید.

ویژگی حائز اهمیت این لباسشویی داشتن رده ی مصرف انرژی بسیار پایین است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود.

 

موتور Direct Drive دایرکت درایو چیست؟

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباسشویی دوو سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی می باشند، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

درام زمردی

درام نسل جدید جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum) است. طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این لباسشویی موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

کم مصرف و به صرفه

از مزایای لباسشویی های دوو پایین بودن مصرف انرژی در آن است. گرید مصرف انرژی در این لباسشویی +++A می باشد. یعنی میزان مصرف انرژی در این محصول تا 35% کاهش یافته است

  • علی صابری
  • ۰
  • ۰

آون توستر پارس خزر مدل Vesta

توستر پارس خزرمدل وستا در درست کردن و پخت انواع کیک، تست کردن نان، گرم کردن نان های فریزری شده و سایر غذاها استفاده شود.

حداکثر دمای ایجاد شده توسط این دستگاه 250 درجه سانتی گراد است و استفاده از سینی توانایی گریل کردن را هم می‌ دهد.

آون توستر پارس خزر مدل Vesta

فروش ویژه انواع توستر و اون توستر (آون توستر) در انتخاب کلیک با قیمت استثنائی و باکیفیت بالا که به صورت آنلاین میتوانید با چندکلیک ساده انواع توستر و اون توستر را خریداری نمائید.

آون توستر پارس خزر مدل Vesta با ظاهری زیبا و کیفیتی عالی انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه پر کاربرد در آشپزخانه به ‌عنوان کمک آشپز بسیار موثر کار می کند.

این دستگاه 1500 واتی علاوه بر اینکه فضای کمی در آشپزخانه می گیرد همچنین می تواند در درست کردن و پخت انواع کیک، تست کردن نان، گرم کردن نان فریزری شده و سایر غذاها استفاده شود.

حداکثر دمای ایجاد شده توسط این دستگاه 250 درجه سانتی گراد است و استفاده از سینی قابل جدا شدن توانایی گریل کردن را هم می‌ دهد.

بدنه خارجی این توستر از جنس استیل با پوشش ضد لک و بدنه داخلی فلزی با پوشش آلومینیوم طراحی شده است.

توستر پارس خزر مجهز به سیستم جوجه گردان ساعت‌ گرد و پاد ساعت‌ گرد است که با بهره بردن از تایمری که برای آن طراحی شده در پایان زمان تعیین‌ شده خاتمه پخت اعلام می کند.

توستر پارس خزر وستا قابلیت استفاده همزمان و مجزای جوجه گردان و گردش هوای گرم را دارد.

برای توستر پارس خزر درب شیشه ‌ای شفاف با دو قطعه ضربه‌ گیر از جنس سیلیکون طراحی شده تا صدای ضربه نداشته باشد و شیشه نشکند و کاربر بتواند روند پخت را بدون نیاز به باز و بسته ‌کردن درب مطلع شود.

با دارا بودن توستر از سینه لبه بلند امکان تهیه غذا های آبدار را امکان پذیر می کند همچنین با قرار گرفتن سینی در دستگاه جلوگیری از چکیدن روغن به داخل محفظه شده بنابراین در استفاده ‌های بعدی دود و بوی سوختگی احساس نخواهد شد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، توستر پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

 

بستن

  • علی صابری
  • ۰
  • ۰

 

جاروبرقی پارس خزر مدل(طرح بوش) Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت پارس خزر می باشد.

این دستگاه از نوع جارو های کیسه‌ دار می باشد و با برخورداری از موتور قدرتمند 2500 وات، مکش فوق العاده‌ی دارد که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

با انتخاب یک جاروبرقی مناسب به‌ کار های روزانه خود سرعت ببخشید، و به آسانی جارو بکشید.

این جارو برقی با سری های متنوع که برای آن طراحی شده باعث شده تا کارایی جارو افزایش پیدا کند و بتواند برای تمیز کردن و جمع آوری خاک به هر جایی از خانه سر بزند.

جاروبرقی پارس خزر اقدام به تولید جاروبرقی قدرتمند توربو مدل TURBO 2500WB (طرح بوش) یکی از محصولات پارس خزر است که دارای سیستم بسیار قوی مکش بوده و انتخاب مناسبی جهت نظافت سریع و کامل خانه یا محل کار محسوب می‌شود؛ از ویژگی‌ های این جارو برقی می‌توان به بهره‌مندی از فناوری Quattro Power، فیلتر کیسه‌ی ضد آلرژی HEPA قابل شستشو با گیره پلاستیکی مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت،

لوله‌ی خرطومی با روکش کنفی، قابلیت Double Filtration و نشانگر الکترونیکی جهت نمایش پر شدن کیسه آشغال اشاره کرد.

توسط سیستم ایمنی این جارو با از داغ‌ شدن بیش از حد و آسیب‌ دیدن موتور دستگاه جلوگیری می‌شود.

جاروی دستی یا جاروی شارژی همیشه نمی ‌تواند تمام قسمت های خرده را جمع کند، بهتر است برای جمع آوری تکه‌های زباله یا خرده‌های مواد غذایی از جاروی برقی قدرتمندی استفاده کنید تا تمامشان را مکش کند.

سیم جاروبرقی حدود 14 متر طول دارد که امکان نظافت نقاط بیشتری را بدون نیاز به تعویض پریز برق امکانپذیر می‌کند؛ همچنین لوله‌ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم و چرخش 360 درجه خرطومی این جارو برقی، امکان دسترسی به تمام نقاط خانه یا محل کار را فراهم می‌سازد.

 

جارو برقی مدل Turbo 2500

برای این جاروبرقی دستگیره ای که برای آن در نظر گرفته شده است که حمل‌ و نقل آن را آسان‌ میکند .

این جارو وزن بسیار کمی دارد به راحتی همه می‌ توانند آن را به‌ سادگی بلند یا جابجا کنند.

زیر بدنه‌ی جارو چرخ‌ هایی در نظر گرفته شده تا بتوانید با خیالی آسوده آن را روی سطوح جابجا کنید، علاوه بر این، لوله تلسکوپی قابل تنظیم از دیگر مشخصات محصول است که به سهولت جارو‌کشی می‌افزاید.

این محصول با ولوم تعبیه شده بر روی بدنه می‌توانید قدرت مکش را تحت کنترل داشته باشید که کمترین میزان تا بالاترین حد تغییر می دهد.

شرکت پارس خزر، سال‌ها در تولید و عرضه انواع لوازم برقی خانگی فعالیت پررنگی داشته و توانسته با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه را جلب کند.

این محصول دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال تامین قطعات و خدمات پس از فروش می باشد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جارو برقی پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

 

  • علی صابری