معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

کلمات کلیدی

تقویم رومیزی 99

دکتر مهدی خلیل مقدم

کسب درآمد نجومی – به روش رونالدو

خرید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

زندگینامه دکتر مهدی خلیل مقدم

درباره دکتر مهدی خلیل مقدم

خرید اینترنتی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

تجربیات علمی و عملی مهدی خلیل مقدم

مهدی خلیل مقدم

دکتر مهدی خلیل مقدم جراح زیبایی

خلیل مقدم

محصولات خانگی اقساطی

تمامی محصولات با لیبل ضمانت حافظه پرداز دارای گارانتی مادام العمر

گرمسیری

کولر گازی دوو – اینورتر

کمپرسور اینورتر و کمپرسور T3

دل های مختلف کولر گازی T3 مناسب مناطق گرمسیری

Wash In Wash مدل SWM-842

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو DES-2915MW

اسپرسوساز و کاپوچینو دلونگی مدل EC850M

خرید ادکلن ماه تولد – عطر مخصوص ماه تولد

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

بیست تو بیست مرکز عطر و ادکلن

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا

پیش فروش لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی یخچال در تبریز

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

پیوندها
  • ۰
  • ۰

safcsacascac

نقد و بررسی اجمالی

صندلی گیمینگ ریزر | مدل Razer Iskur X | اقساط

وقتی گیمرها کنار سیستم های بازیشون لوازم جانبی گیمینگ داشته باشن ، خیالشون راحته که میتونن به راحتی و تمرکز بالا به بازی کردنشون برسن. به خاطر همینه که همیشه کل بازار رو میگردن تا از هر وسیله ای که دارن بهترینش رو بخرن. یکی از مهمترین تجهیزات گیمینگ که میتونه سلامتی بدن و بهبود عملکرد گیمرها رو تضمین کنه صندلی گیمینگ هست. همه میدونن که نشستن طولانی مدت صدمه های زیادی به بدن وارد میکنه.

سر همین موضوع زمانی که صندلی خریداری میشه باید همه نکات ایمنی در آن رعایت شده باشه. اما مشکل اینجاست که در بازار انواع و اقسام مدل ها هست که انتخاب از بین آنها واقعا کار سخت و دشواری به حساب میاد. خب حاجیتون اومده تا بهتون بگه هرچی نگرانی دارید بزارید کنار چون میخواد محصولی بهتون معرفی کنه و دغدغه ذهنیتون رو از بین ببره. صندلی ایسکور ریزر X گزینه ای مناسب برای همه افرادی که دنبال بهترین ها هستن.

 

بررسی صندلی گیمینگ ریزر | مدل Razer Iskur X

 

طراحی صندلی ایسکور ریزر X

معمولا گیمرها وسیله هایی که میخرن ظاهری خاص دارن تا به اتاقشون حس و حال گیمری بده. به خاطر همینه که کل بازار میگردن تا وسیله هایی به نمایی زیبا بخرن. خب بزار خیالتون رو راحت کنم چون که صندلی ایسکور ریزر X خیلی راحت دل هرکسی رو میبره.

این صندلی با رنگ مشکی ساده ای که داره و ظاهر خفن و در حین حال ساده با هر اتاق و فضایی سازگاری داره. این محصول کاملا با فرم بدن شما هماهنگی داشته و به طور کامل همه نقاط بدنتون رو پوشش میده.

از این طرف طراحی ارگونومی که داره در تمام ساعت هایی که از آن استفاده میکنید راحتیتون رو برقرار میکنه. از مهم ترین نکاتی که در طراحی این محصول وجود داره ، حفظ امنیت و سلامتی شماست. حتی اگه یه روز کامل هم از این محصول استفاده کنید ذره ای آسیب به بدن شما نمیرسه.

 

تنظیمات صندلی ایسکور ریزر X

همه گیمرها دوست دارن صندلی هایی بخرن که بتونن متناسب با اندام خودشون تنظیم کنن. در واقع میشه گفت که تنظیم صندلی از مهم ترین ویژگی هایی است که در هر محصولی وجود داره. صندلی ایسکور ریزر X به خوبی این خصوصیت رو در خودش جا داده. شما میتونید زاویه تکیه گاه صندلی رو اونجوری که راحتید تنظیم و قفل کنید. در ضمن برای اینکه پاهاتون آویزون نباشه با اهرم مخصوص ارتفاع رو هم تغییر بدید. اینم بگم که دسته هارو در دو جهت میتونید حرکت بدید. به طور کلی یه موقعیت نشستن فوق العاده برای خودتون درست کنید.

 

مشخصات فنی صندلی ایسکور ریزر X

کل صندلی از روکش چرم مصنوعی پوشیده شده است که دوام بالایی در برابر ساییدگی ، کشش و پوسته پوسته شدن داره. این روکش PU خیال شما رو از بابت خرابی راحت میکنه. فوم هایی که در این محصول به کار رفته ، ظاهر خودشون رو از دستت نمیدن و بعد از بلند شدن شما از روی صندلی دوباره به حالت اول برمیگردن. هرچند ساعت که دوست دارید بشینید و از بازی کردن در موقعیتی مناسب لذت ببرید.

 

قیمت و نحوه خرید صندلی ایسکور ریزر X

این محصول رو با یه قیمت مناسب میتونید به صورت نقدی و اقساطی از حاجی گیم بخرید که شرایطش  رو در ادامه بهتون گفتم.

 

شرایط اقساط راحت الحلقوم حاجی 😜

1. حدود ٦٠-٧٠ درصد هر کالا در ابتدا نقد دریافت میشه و میتونین الباقی مبلغ رو بسته به نوع کالا تا دو ماه بعد با چک صیادی پرداخت کنید.

2. حتما توجه داشته باشین که کارت بانکی که مبلغ نقدی رو پرداخت میکنید و دسته چک باید با احراز کارت ملی اون شخص تطابق داشته باشه و همه متعلق به یک نفر باشه.

3. کالا خیلی سریع بصورت آنی تحویلتون میشه ولی توجه داشته باشین که قبل خرید از سایت باید از موجود بودن و به روز بودن قیمت کالا مطمئن بشین.

4. توجه داشته باشین مبلغ خرید نقدی با خرید قسطی بدلیل شرایط و نوسانات بازار و ریسکی که حاجیتون داره تحمل میکنه کمی متفاوت هستش.

5. راستی هنوز کنسول های بازی تو این لیست نیست و به زودی قول میدیم این شرایط خرید برای کنسول های محبوبتون مهیا بشه.

6. کالاهایی هم که تو لیست نیستن ولی داخل سایت موجود هستن رو هم باز با همین شرایط میتونید به صورت اقساط خرید کنید؛ ولی باید قبلش از موجود بودن و قیمت دقیق اقساطش مطلع بشین.

7. حداقل مبلغ سبد کالایی جهت خرید اقساطی کالاهای خارج از لیست، مبلغ سه میلیون تومان هستش. یعنی شما میتونین مثلا ٤-٥ تا کالا رو که جمع مبلغشون بالای سه تومن بشه رو باز به همین ترتیب خرید کنید.

محصولات مشابه

کالاهایی که دیده‌اید

  • ۰۱/۰۸/۱۴
  • علی صابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی