معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

کلمات کلیدی

تقویم رومیزی 99

دکتر مهدی خلیل مقدم

کسب درآمد نجومی – به روش رونالدو

خرید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

زندگینامه دکتر مهدی خلیل مقدم

درباره دکتر مهدی خلیل مقدم

خرید اینترنتی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

تجربیات علمی و عملی مهدی خلیل مقدم

مهدی خلیل مقدم

دکتر مهدی خلیل مقدم جراح زیبایی

خلیل مقدم

محصولات خانگی اقساطی

تمامی محصولات با لیبل ضمانت حافظه پرداز دارای گارانتی مادام العمر

گرمسیری

کولر گازی دوو – اینورتر

کمپرسور اینورتر و کمپرسور T3

دل های مختلف کولر گازی T3 مناسب مناطق گرمسیری

Wash In Wash مدل SWM-842

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو DES-2915MW

اسپرسوساز و کاپوچینو دلونگی مدل EC850M

خرید ادکلن ماه تولد – عطر مخصوص ماه تولد

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

بیست تو بیست مرکز عطر و ادکلن

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا

پیش فروش لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی یخچال در تبریز

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

پیوندها
  • ۰
  • ۰

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

0

 

0

 

0

 

کاربرد شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی (Social Media)

از محبوب ترین شبکه های اجتماعی میتوان به Instagram، Telegram و Facebook اشاره کرد. کاربران این Social Network به صورت مجازی با هم در ارتباط هستند. در گذشته بیشتر به شبکه های دوست یابی یا Friendship networks مشهور بودند. e-commerce  یا تجارت الکترونیک یکی از مهم ترین مباحث در دنیای شبکه های اجتماعی است. موتورهای جستجو همچون Google به شبکه های اجتماعی اهمیت ویژه ای می دهند. پس اگر سایت ندارید، یا کسب و کار شما نیازی به سایت ندارد حتما در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.

کاربرد شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی  (Social Media Marketing)

بازاریابی دیجیتال یا Digital marketing در حال حاضر مهم ترین نوع بازاریابی در دنیا شناخته شده است، که شامل شاخه های مختلفی از جمله Social Media می باشد. بازاریاب برای اینکه از طریق سایت بتواند محصولات را بفروش برساند باید در شبکه های اجتماعی کاربران را تشویق به حضور در سایت کند. موتورهای جستجو چون Google کاملا فعالیت های کاربرانی که از طریق شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند را بررسی می کنند. این عامل به جذابیت تبلیغی که برای حضور در سایت گذاشته می شود بستگی دارد.

نقش تولید محتوا در Social Media

تولید محتوا در Social Media نقش اساسی دارد، در صورتی که شبکه های اجتماعی خود را با محتوای بی کیفیت پر کنید، به صورت تدریجی کاربران خود را از دست خواهید داد. زیرا رقبای شما در تلاش برای تولید محتوایی ارزشمند تر و اصولی تر هستند; تا مخاطبانشان را جذب کنند و آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنند. تولید محتوای مناسب در Social Media می تواند پروسه Branding شما را جلوتر بیندازد، و در صورتی که کاملا اصولی و تحت نظر متخصص Digital Marketing و گرافیست باشد، با یک محتوای ارزشمند می توانید معرفی جذاب تری از محصولات و خدمات خود به کاربران داشته باشید، پس کاربران ابتدا به مشتریان بالقوه و سپس به مشتریان بالفعل تبدیل خواهند شد.

استفاده از رسانه های اجتماعی در کسب وکار

رسانه های اجتماعی امروزه در رونق کسب وکار نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند; و یکی از راه های بازاریابی برای بازاریابان به حساب می آیند. بازاریابان از طریق Social Media می توانند روابط کاری بهتری را با کاربران برقرار کنند. به همین دلیل شرکت ها نیاز دارند یا نیروهای متخصص برای مدیریت Social Media داشته باشند تا بتوانند تمرکز بهتری روی این موضوع داشته باشند.

بازاریابی رسانه اجتماعی

در ادامه چند شبکه اجتماعی مهم را با هم بررسی خواهیم کرد.

Facebook

فیس بوک یک سایت بسیارمحبوب است و در بسیاری از کشورها از جمله USA بازدیدکنندگان بسیاری دارد; این بازدیدکنندگان نسبت به هر سایت دیگری، بیشترین زمان خود را به این سایت اختصاص می دهند. فیس بوک در ایران فیلتر می باشد. ولی از آنجایی که برای موتورهای جستجو اهمیت فوق العاده ای دارد، این شبکه می تواند یک نمونه از Social Media ، با بازخورد عالی باشد.

Linkedin

لینکدین  یک شبکه اجتماعی مختص کسب و کار می باشد; موضوع اصلی فعالیت این شبکه پیدا کردن نیروی کار، پروژه، استخدام شدن و … می باشد. اکثر نیروهای متخصص در ایران جویای کار در خارج از کشور می باشند، این نیروها از طریق این شبکه، موفق به پیدا کردن کار و انجام پروژه به صورت دورکاری شده اند.

Telegram

یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب  پرکاربرد درچند سال اخیر ایران می باشد; این شبکه در حال حاضر در ایران فیلتر است. نرم افزاری قدرتمند و با کارایی های بسیار بالا که در حال پیشرفت و توسعه می باشد. از قابلیت های این شبکه به رباط سازی و بازی سازی برای برنامه نویسان میتوان اشاره کرد.

Instagram

این شبکه از زمانی که توسط Mark Elliot Zuckerberg (مالک فیسبوک) خریداری شد، بسیار پیشرفت کرد. این شبکه به غیر از فعالیتی چون اطلاع رسانی، می تواند بهترین فروشگاه مجازی در شبکه های اجتماعی باشد. امکانات زیادی برای فروشگاه های اینترنتی در خود اضافه کرده است. قطعا این شبکه میتواند گزینه ای بسیار مناسب برای هر کسب و کاری باشد. از مهم ترین مزایای این شبکه می توان به پربازدید بودن، امکان جستجو در گوگل و فیلتر نبودن در ایران اشاره کرد.

Twitter

توییتر یک شبکه محبوب و جذاب جهت دنبال کردن و نوشتن پست های کوتاه است. شبکه توییتر اصطلاح توییت کردن را در خود فرهنگ سازی کرده است; هرکس که نوشته ای در پروفایل خود اضافه می کند اصطلاحا توییت کرده است. اکثر رهبران سیاسی در دنیا از این شبکه برای مخاطبان خود استفاده می کنند. توییتر نیز در ایران فیلتر است.

طراحی سایت ، Social Media ، Digital Marketing مانند رشته های یک طناب میباشند; که در نهایت شما را به پیروزی می رسانند، تنها باید تخصصی و جدی این مبحث را پیگیری کنید تا طعم شیرین پیروزی را در آن بچشید. در صورت هر گونه ابهام در مورد این بخش میتوانید با ما از طریق روش های زیر در ارتباط باشید.

مشاوره تخصصی طراحی لوگو

مشاوره تخصصی سئو

مشاوره Digital Marketing

مشاوره  طراحی سایت

  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • علی صابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی