معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

کلمات کلیدی

تقویم رومیزی 99

دکتر مهدی خلیل مقدم

کسب درآمد نجومی – به روش رونالدو

خرید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

زندگینامه دکتر مهدی خلیل مقدم

درباره دکتر مهدی خلیل مقدم

خرید اینترنتی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

تجربیات علمی و عملی مهدی خلیل مقدم

مهدی خلیل مقدم

دکتر مهدی خلیل مقدم جراح زیبایی

خلیل مقدم

محصولات خانگی اقساطی

تمامی محصولات با لیبل ضمانت حافظه پرداز دارای گارانتی مادام العمر

گرمسیری

کولر گازی دوو – اینورتر

کمپرسور اینورتر و کمپرسور T3

دل های مختلف کولر گازی T3 مناسب مناطق گرمسیری

Wash In Wash مدل SWM-842

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو DES-2915MW

اسپرسوساز و کاپوچینو دلونگی مدل EC850M

خرید ادکلن ماه تولد – عطر مخصوص ماه تولد

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

بیست تو بیست مرکز عطر و ادکلن

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا

پیش فروش لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی یخچال در تبریز

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

بهترین روش انتخاب مدرسه در سال تحصیلی 99 – 98

بهترین روش انتخاب مدرسه در سال تحصیلی 99 – 98

انتخاب بهترین مدرسه در کرج

” بهترین مدرسه “، ” مشاوره برای یافتن بهترین مدرسه در کرج ” ، ” ویژگی های بهترین مدرسه ” ، ” انتخاب مدرسه خوب مهمترین مسئولیت والدین نسبت به فرزندان ” و …

درست زمانی که سن بچه ها به گذراندن زمانشون در محیط آموزشی میرسه ، تمامی این جملات و تیتر ها  با فاصله خیلی زیاد مقام اول مشغولیت ذهنی رو به خودشون اختصاص میدن و مدام در ذهن والدین بالا و پایین می شوند.

من هم مانند تمامی مادران .نگرانی دغدغه ی ثبت نام فرزندم بسیار آشفته ام کرده بود ، از هر جایی برای کسب اطلاعات و تصمیم گیری سر در می آوردم پدر و مادرم هم که در هنوز آن پاکی و سادگی قدیمیشان را دارند ، مدام سرزنشم میکردند که چرا نگرانی ! چیزی که زیاد است مدرسه ! اگر این مدرسه ها شرایط مناسبی نداشتند که آموزش و پرورش اجازه ادامه خدمت رسانی را به آنها نمی داد!

 

تا اینکه یک شب ، در مهمانی خانوادگی یکی از اقوام فرهنگی و خوش صحبتمان که اتفاقا ارتباط خوبی هم باهم داریم متوجه مشغولیت و درگیری ذهن من شد . سر صحبت باز شد و من مساله لم را مطرح کردم و از روی محبت شروع کرد به راهنمایی من.

اولین بحث ، دلیل این همه دغدغه و نگرانی : انسان فطرتا میل به پیشرفت ، بالا رفتن و تعالی دارد ، از آنجایی که فرزندان در خانواده مهمترین قسمت هدف هستند ، ” رفاه ” – ” آسایش ” و” تربیت “جزو اقدامات مهم و اولیه ای است که هر پدر و مادری حداکثر توان خود را برای ارائه بهترین و باکیفیت ترین حالت خدمت رسانی در این 3 حیطه به کار میگیرد . مدرسه هم که بعداز خانه مهم ترین مکان برای تربیت و شکل گیری شخصیت فرزندان است.

انتخاب بهترین مدرسه در کرج

با روند شرایط امروزی برای حفظ امنیت روحی و جسمی فرزندمان هم که شده باید ” انتخاب کرد ” . از میان تعداد بسیار بالای مدارسی که در هر منطقه تاسیس شده ، انتخاب بهترین مدرسه 1) متناسب با شرایط ما 2)رفع نیاز ها و انتظاراتی که بر اساس سبک تربیتی خود برای شکل گیری شخصیت فرزندمان داریم .

برای این اقدام مهم باید دست به کار شد و شرایط و ویژگی های مدارس را از تمامی زاویه ها بررسی کرد.

راه اول :

پرس و جو های محلی است یا دقیق تر از آن باید یک تنه کفش آهنین به پا کرد و یک به یک مدارس را حضورا دید ، با مشاوران پرورشی و مدیران صحبت کرد تا شرایط آموزشی و تربیتی آنها را متوجه شد .که کاربسیار حساس ، زمان بر و خسته کننده ای است .

راه دوم :

کمک گرفتن از آشنایان و دوستان است . چند نفر که می دانید ایده ها و انتظارات شما را میدانند و با هم هم عقیده اید را انتخاب می کنید . مسئولیت هر قسمت را به آنان می سپارید و از آنان می خواهید تا تمامی موارد زیر را انجام دهند :

1.محله ای که مدرسه در آن وجود دارد مناسب باشد تا نگرانی بابت مسیر رفت و برگشت بچه نداشته باشید .

2.تصویر گرفتن از محیط بیرون ، حیاط ، راهرو و کلاس های آموزشی  برای آشنایی بیشتر با فضای مدرسه  و مقایسه با مدارس دیگر .

3.بررسی شیوه آموزشی – کادر آموزشی – کلاس ها و فعالیت های فوق برنامه و خارج از درس.

که اگر خیلی هم دلسوز شما باشند در یکی دو مورد پیش می روند و بعد خسته می شوند و آنطور که باید کار پیش نمی رود.

راه سوم :

بهترین حالت این است که کار را دست کاردان و متخصص این حرفه بسپاریم .

مشاوران مدارس زیادی هستند که تمامی جوانب آمورشی و تربیتی مدارس را بررسی می کنند و بر اساس شرایط آنها را رتبه بندی می کنند.این بهترین روش پیدا کردن بهترین مدرسه برای کودک دلبندتان است .

فقط مساله کوچکی در این میان انتخاب و پیدا کردن مشاور خبره و قابل اطمینان است ، که تکنولوژی راه حل این مشکل است .

امروزه سایت های معتبر زیادی این کار ما را راحت تر کرده .

این سایت ها اطلاعات مدارس را جمع آوری  و رتبه بندی می کنند و شما گاها با پرداخت هزینه بسیار اندک برای عضویت در سایت که اصلا با هزینه هنگفت مراحل قبلی قابل مقایسه نیست ، می توانید از خدمات آنها بصورت مجازی و در هر نقطه ای که هستید استفاده کنید و در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسید .

زمان مثل برق گذشت و وقت اتمام صحبت و خداحافظی رسید . صحبت هایشان خیلی دقیق و حساب شده بود ، از ایشان تشکر کردم . به محض اینکه به خانه رسیدم به سراغ سیستم رفتم و شروع به جستجو کردم ، یکی دو سایت عضو شدم اطلاعات خوبی داشتند .

در میان اینهمه ، سایت های معتبر ی هم هستند که رضایت مندی و کم کردن دغدغه ی ما را هدف قرار داده اند و بدون هزینه عضویت تمام این اطلاعات را به صورت کاملا رایگان در اختیار ما قرار می دهند . اتفاقا خیلی هم اطلاعات کاملی از این طریق بدست آوردم .

خیلی جالب بود ، یکی از این سایت ها اگر اشتباه نکنم بوی مهر به آدرس www.boyemehr.com که کار صفر تا صد خدمات مدارس را انجام میداد ابتکار جالبی به خرج داده بود به این صورت که هم مدارس را رتبه بندی کرده بود بر اساس خدمات و فعالیت ها هم اینکه تمام اطلاعات مورد نیاز، عکس ها ، کادر آموزشی و… را در اختیار ما گذاشته بود و امکان مقایسه مدارس هم در این محیط فراهم بود .

من که با دیدن این حجم اطلاعات جامع خودم را در آن مدرسه ها حاضر احساس میکردم .و بالاخره بعد از چند ساعت گذران اوقات در فضای مجازی تصمیم خودم را برای انتخاب مدرسه ی فرزندم گرفتم .تازه فهمیدن تکنولوژی چقدر راه میانبری برای ما در عرصه خدمات ترتیب داده اما تا به حال از آن بی خبر بودیم !من که از این پس قبل هر کاری اول آن را در فضای مجازی جستجو میکنم .مطمئنا هم در زمان هم در هزینه بسیار بصرفه تر خواهد بود ، اگر شما هم دغدغه ی رشد فزرندانتان را دارید یک سر به سایت بوی مهر به آدرس www.boyemehr.com بزنید تا لبخند رضایت را از نتیجه بدست آمده در چهره ی خود مشاهده کنید.

 

ویژگی بهترین مدارس کرج

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی