معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

کلمات کلیدی

تقویم رومیزی 99

دکتر مهدی خلیل مقدم

کسب درآمد نجومی – به روش رونالدو

خرید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

زندگینامه دکتر مهدی خلیل مقدم

درباره دکتر مهدی خلیل مقدم

خرید اینترنتی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

تجربیات علمی و عملی مهدی خلیل مقدم

مهدی خلیل مقدم

دکتر مهدی خلیل مقدم جراح زیبایی

خلیل مقدم

محصولات خانگی اقساطی

تمامی محصولات با لیبل ضمانت حافظه پرداز دارای گارانتی مادام العمر

گرمسیری

کولر گازی دوو – اینورتر

کمپرسور اینورتر و کمپرسور T3

دل های مختلف کولر گازی T3 مناسب مناطق گرمسیری

Wash In Wash مدل SWM-842

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو DES-2915MW

اسپرسوساز و کاپوچینو دلونگی مدل EC850M

خرید ادکلن ماه تولد – عطر مخصوص ماه تولد

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

بیست تو بیست مرکز عطر و ادکلن

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا

پیش فروش لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی یخچال در تبریز

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مایکروویو ال جی مدل MC65BR

مایکروویو ال جی مدل MC65BR مواد غذایی شما را در مناسب ترین دما و بدون اضافه کردن مواد غذایی نگهداری می نماید، اگر نیاز به پخت سریع با حفظ قوام و طعم غذای خود نیاز دارید، می توانید به آسانی از این مایکروویو ال جی استفاده نمایید. این محصول با 18 برنامه پخت و پز امکانات بیشماری را برای آشپزخانه شما در هنگام طبخ مواد غذایی فراهم می آورد.

طرح لوکس و زیبای آیینه ای مایکروویو ال جی  MC65BR در آشپزخانه بخوبی به چشم می‌آید و با فضا و دکوراسیون شیک منزل شما مطابقت خواهد داشت.

استفاده از نمایشگر لمسی با درج عملکردهای اصلی، بسیار آسان است. در نتیجه وارد کردن فرمان‌ها بسیار ساده خواهد بود. طراحی حرفه ای این محصول به گونه ایست که در هنگام استفاده از آن دیگر شاهد خراشیدگی و سایش سطوح در داخل محفظه را نخواهید بود. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک به کاربران عرضه میگردد.

 

پخت و پز یکدست مایکروویو MH8265CIS

حرارت یکنواخت دیگر مزیتی است که در مایکروویو ال جی MH8265CIS باعث می شود تا حرارت به صورت یکسان و یکنواخت به غذا برسد. با پخت یکنواخت بدون شک غذا خوش طعم تر خواهد شد.

 

اینورتر هوشمند مایکروویو MH8265CIS

یکی از فناوری های بسیار خوب و کاربردی که ال جی برای این مدل مایکروویو در نظر گرفته، فناوری اینورتر هوشمند می باشد. این تکنولوژی باعث می شودن دما را بسته به نوع غذا تنظیم کرد، تا غذا با سرعت بالا تر گرم و یا پخته شود.

 

لذت دلنشین غذاهای محلی

مایکروویو ال جی مدل MC65BR که دستور تهیه انواع مختلفی از غذاهای محلی از قبل در آن ذخیره شده است، شیفتگان طعم خانگی غذاهای محلی را مجذوب خود می‌سازد. اکنون می‌توانید با تنظیم تنها یک گزینه به طبخ غذاهای از قبل ذخیره شده بپردازید.

 

لعاب سرامیکی داخل

مایکروویو ال جی مدل MC65BR بواسطه سطح داخلی لعابدار از سطوح نرم و همواری برخوردار است که به راحتی تمیز می‌شوند و در اثر باقیمانده‌های روغنی یا گریس در طول زمان رنگ خود را از دست نمی‌دهند. این فرهای سرامیکی هوشمند از خاصیت آنتی باکتریال برخوردار بوده و ضد خش می‌باشند که طول عمر و کیفیت بالاتر آنها را به دنبال دارد.

 

نرم کردن فوری مواد غذایی

اگر قصد نرم کردن کره یا آب کردن شکلات را دارید، میتوانید مایکروویو گریل آینه ای را به عنوان سرآشپز خود انتخاب کنید. از میان حالت های شکلات، شکر یا کره حالت دلخواه خود را انتخاب کرده و مواد غذایی را نرم و آماده طبخ نمایید.

 

پخت و پز سالم

با 18 حالت آشپزی از قبل تنظیم شده در مایکروفر ال جی MC65BR می‌توانید طیف وسیعی از وعده‌های غذایی تازه و سالم را تهیه کنید. اکنون می‌توانید همه چیز را از کلم بروکلی گرفته تا برنج سبوس دار، از سوخاری کردن جوجه بی استخوان گرفته تا فیله های ماهی سالمون تازه، به آسانی و با خیال راحت طبخ نمایید.

 

یخ زدایی قدرتمند مایکروویو ال جی  MC65BR

فرآیند یخ زدایی نه تنها وقتگیر است بلکه کاری غیرقابل پیش بینی نیز می‌باشد. قابلیت «یخ زدایی قدرتمند» ال جی به شما امکان می‌دهد تا یخ مواد غذایی منجمد را خیلی سریع و بطور یکنواخت آب کنید و آنها را به حالت تازه قبل از یخ زدن برگردانید تا غذایی خوشمزه در انتظارتان باشد.

 

میزان مصرف انرژی

مایکروویو ال جی MC65BR دارای کمترین مصرف برق آماده به کار در جهان است، بنابراین مصرف کنندگان می توانند تا 40٪ برق را ذخیره کنند. مصرف انرژی کم این محصول خیال شما از هزینه های سربار راحت می نماید.

  • ۰۰/۰۳/۳۱
  • علی صابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی