معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی بهترین های وب ایران

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

معرفی جدیدترین و بهترین های وب ایران و جهان

کلمات کلیدی

تقویم رومیزی 99

کسب درآمد نجومی – به روش رونالدو

خرید تقویم رومیزی

تقویم رومیزی

خرید اینترنتی بهترین برندهای ایرانی و خارجی

تجربیات علمی و عملی مهدی خلیل مقدم

مهدی خلیل مقدم

دکتر مهدی خلیل مقدم جراح زیبایی

دکتر مهدی خلیل مقدم

خلیل مقدم

محصولات خانگی اقساطی

تمامی محصولات با لیبل ضمانت حافظه پرداز دارای گارانتی مادام العمر

گرمسیری

کولر گازی دوو – اینورتر

کمپرسور اینورتر و کمپرسور T3

دل های مختلف کولر گازی T3 مناسب مناطق گرمسیری

Wash In Wash مدل SWM-842

یخچال ساید بای ساید دوو سری فرشلند مدل پارامو DES-2915MW

اسپرسوساز و کاپوچینو دلونگی مدل EC850M

خرید ادکلن ماه تولد – عطر مخصوص ماه تولد

جارو برقی مدل فوتون – Fotun

بیست تو بیست مرکز عطر و ادکلن

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران اسنوا

پیش فروش لوازم خانگی اسنوا

فروش اقساطی یخچال در تبریز

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته

فروش اقساطی تلویزیون دوو

جهیزیه اقساطی

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

نحوه تشخیص حملات سئو منفی

چگونگی تشخیص حملات سئو منفی و انحراف آنها

چگونه می توان تشخیص داد که آیا ترافیک جستجوی ارگانیک شما در ماه های اخیر کاهش یافته است ، و نمی توانید دلیل آن را بفهمید؟

در حالی که این روزها بسیار بعید است ، سئوی منفی می تواند مقصر باشد.

اما قبل از اینکه در مورد تشخیص ، انحراف و مقابله با سئوی منفی صحبت کنیم ، بیایید مطمئن شویم که درک می کنیم حملات سئو منفی چه چیزهایی هستند.

 

سئو منفی چیست؟

سئو منفی زمانی است که یک رقیب از تاکتیک های سئو کلاه سیاه برای تخریب رتبه وب سایت یا صفحه وب رقیب استفاده می کند. این عمل نه تنها غیراخلاقی نیست ، بلکه گاهی نیز غیرقانونی است.

 

انواع حملات سئو منفی

ایجاد پیوندهای با کیفیت پایین در مقیاس بزرگ شاید رایج ترین و پیچیده ترین نوع سئو منفی باشد زیرا انجام آن بسیار آسان و ارزان است. وب سایت های زیادی وجود دارد که هزاران بک لینک اسپم را تقریباً به هیچ می فروشند.

 

در اینجا سایتی وجود دارد که 60 میلیون بک لینک با قیمت 1475 دلار ارائه می دهد:

نحوه تشخیص حملات سئو منفی

یعنی حدود 40،000 پیوند به ازای هر دلار!

 

دیگر انواع سئو منفی عبارتند از:

  • ارسال درخواست حذف پیوند جعلی
  • گذاشتن نظرات منفی جعلی
  • هک کردن سایت ها و سایر انواع حملات سایبری

 

آیا سئو منفی کار می کند؟

موضع رسمی گوگل در این مورد تا سال 2021 منفی است و سالهاست که چنین است.

جان مولر ، حامی جستجو در گوگل ، این روزها اساساً SEO منفی را یک الگوی رفتاری می نامد:

 

“من فکر نمی کنم الگوی رفتاری سئو منفی هرگز از بین نمیرود. این وسوسه کننده است که فرض کنیم شخص دیگری مشکلاتی ایجاد می کند و بله ، گاهی اوقات افراد پول ، زمان ، ایده های بد زیادی دارند. زمان نشان می دهد، و من کاملاً مطمئن هستم که خوب می شود.”

 

گری ایلیز ، نماینده دیگر گوگل ، اظهارات مشابهی را بیان کرده است:

“من صدها مورد مفروض از سئو منفی را بررسی کرده ام ، اما هیچ کدام دلیل واقعی آسیب دیدن وب سایت نبوده است. هرچند سرزنش SEO منفی آسان تر است ، اما معمولاً مقصر افت ترافیک چیز دیگری است که شما در مورد آن نمی دانید – شاید یک به روز رسانی الگوریتم یا مشکلی در وب سایت آنها.”

 

اما بسیاری از متخصصان سئو به شما خواهند گفت که در نظر گرفتن کلمات گوگل همیشه بهترین ایده نیست. بنابراین این چیزی است که ما فکر می کنیم.

من متوجه می شوم که این یک جمله جسورانه است، بنابراین اجازه دهید دلیل اینکه چرا ما این را باور داریم، بررسی کنیم.

 

 

1) گوگل به جای تنزل سایت ها ، اسپم پیوندها را بی ارزش می کند

پنگوئن بخشی از الگوریتم اصلی گوگل است که برای جذب هرزنامه پیوند طراحی شده است.

قبل از سال 2016 ، این چنین کار می کرد:

پنگوئن شاهد هجوم پیوندهای ناخواسته به یک وب سایت است.

ممکن است وب سایت در نتایج جستجوی ارگانیک تنزل پیدا کند (یعنی رتبه بندی و کاهش ترافیک)

اما پس از آن ، گوگل Penguin 4.0 را منتشر کرد.

اکنون ، به جای تنزل کل سایت، گوگل هرزنامه پیوند را بی ارزش می کند (یا حداقل سعی می کند).

 

به طور خلاصه ، گوگل سعی می کند پیوندهای با کیفیت پایین را شناسایی و نادیده بگیرد تا بر رتبه شما تأثیر نگذارد.

به همین دلیل است که چک کننده بک لینک رایگان ما ماهانه 133،000 بازدید ارگانیک دارد.

نحوه تشخیص حملات سئو منفی

 

2) پنگوئن 4.0 “دانه ای تر” است

پنگوئن برای پایین آوردن کل سایت ها با هرزنامه پیوند استفاده می کرد.

بنابراین ، اگر در یک صفحه یک حمله سئو منفی را تجربه کردید ، پنگوئن کل سایت شما را جریمه می کند و رتبه ها در کل کاهش می یابد.

اما از زمان پنگوئن 4.0 ، همه چیز همیشه اینطور عمل نمی کند.

در اینجا آنچه گوگل در بیانیه رسمی خود گفته است آمده است:

پنگوئن در حال حاضر حساس تر است. پنگوئن اکنون با تنظیم رتبه بندی بر اساس سیگنال های هرزنامه ، هرزنامه ها را بی ارزش می کند ، نه اینکه بر رتبه بندی کل سایت تأثیر بگذارد.

این بدان معنی است که دانه بندی دقیق تری نسبت به سایت ها دارد. این بدان معنا نیست که فقط بر صفحات تأثیر می گذارد.

 

گیج کننده بود؟ در اینجا بهترین تفسیر ما وجود دارد:

پنگوئن سعی می کند هرزنامه پیوندهای پیچیده را که با بیشتر حملات منفی سئو مرتبط است ، کم ارزش (نادیده بگیرد) جلوه دهد. با این حال ، پنگوئن همچنان به دنبال مجازات کسانی است که عمداً پیوندهای دستکاری را به صورت الگوریتمی ایجاد می کنند. این تمام نکته پنگوئن است. در صورت مشاهده هرزنامه پیوند ، ممکن است تصمیم بگیرد که صفحه ای را که پیوندهای دستکاری به آن اشاره می کنند ، زیر بخش وب سایت یا کل وب سایت را تنزل دهد.

 

به عبارت دیگر ، احتمال موفقیت حمله منفی SEO در حال حاضر نسبت به دوران قبل از پنگوئن 4.0 کمتر است. علاوه بر این ، در صورت موفقیت آمیز ، احتمالاً گوگل کل سایت شما را تنزل نمی دهد – بنابراین تأثیر منفی زندگی واقعی فاجعه بارتر از گذشته است.

 

3) مدل کسب و کار گوگل متکی به عدم کارکرد SEO منفی است

سئو منفی یک تاکتیک است که معمولاً توسط صاحبان وب سایت ها استفاده می شود و نمی توانند به تنهایی از نظر شایستگی رتبه بندی شوند.

آنها به جای بهبود سایت خود ، از سئوی منفی استفاده می کنند تا رقبای شایسته تری را که بالاتر از آنها هستند ، از بین ببرند.

این شبیه رقابت با اوسین بولت در المپیک و بستن بند کفش هایش است.

 

اگر اجازه داده شود هیچ کس المپیک را تماشا نمی کند. تماشای تقلب یک بازنده در راه خود به سمت بالا هیچ جذابیتی ندارد. به طور مشابه ، اگر صفحه رتبه برتر همیشه اسپم باشد ، هیچ کس از گوگل استفاده نمی کند. و اگر کسی از Google استفاده نمی کند ، این شرکت هیچ درآمد تبلیغاتی ندارد. تجارت آنها متلاشی خواهد شد.

به همین دلیل گوگل Penguin 4.0 را معرفی کرد. به همین دلیل است که در زمان واقعی اجرا می شود و هدف آن کاهش ارزش هرزنامه پیوندها به جای تنزل کل وب سایت ها است. و به همین دلیل است که گوگل همچنان در تلاش برای خنثی سازی سئو منفی سرمایه گذاری می کند.

 

4) هرزنامه پیوند یا Spam Link، تنها نوع سئو منفی نیست

سه مورد اشاره شده در بالا توضیح می دهد که چرا حملات سئو منفی مبتنی بر پیوند بسیار کمتر از گذشته مورد توجه است.

اما همه حملات منفی سئو مبتنی بر پیوند نیستند.

شخصی می تواند وب سایت شما را هک کند و پیوندهای ناخواسته را تزریق کند ، نظرات منفی جعلی را به صورت آنلاین ارسال کند یا موارد بسیار بدتر.

این نکته مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

تشخیص و انحراف سئوی منفی دیگر به معنای یافتن و رد پیوندها از وب سایت های سایه دار نیست. اکنون بحث این است که تمام حضور آنلاین خود را زیر نظر داشته باشید و از اقدامات امنیتی مثبتی برای دور نگه داشتن “بدی ها” استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۶/۱۷
  • علی صابری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی